Öppet idag från 08:00

Bräcke Diakoni PrimärvårdsRehab Skara, Skara

Axvallagatan 3, 532 37, Skara

Bräcke Diakoni PrimärvårdsRehab Skara, Skara

Välkommen till oss på Primärvårdsrehab Skara Vi finns på Axvallagatan 3, Skara. I samma lokal som Vårdcentralen Vilan. Våra sjukgymnaster och arbetsterapeuter kan underlätta för dej med: Smärta och stressproblematik Artros Handproblem Obalans i vardagen Neurologiska funktionsnedsättningar Muskel och ledbesvär Ergonomisk rådgivning FaR (Fysisk aktivitet på recept) Eller dej som behöver hjälpmedel eller intyg vid bostadsanpassning.

Informationen uppdaterades 23:56 - 9 mar, 2020

Logga - Kry