Oxtorgets hälsocentral

Om Oxtorgets hälsocentral

Oxtorgets hälsocentral ansvarar för basuppdraget inom Hälsoval Gävleborg och har finansiering av landstinget Gävleborg.

Lista dig hos Oxtorgets hälsocentral

Oxtorgets hälsocentral,Rustkammaregatan 1,826 32 Söderhamn - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Oxtorgets hälsocentral

16:52 - 16 jan, 2019 skrev:

Bäst!!! Har Erika och hon bryr sig och tar tid att lyssna!!!! En mänsklig doktor!! Hon vill hjälpa!!