Öppet idag från 08:00

Distriktsrehabiliteringen Nybro

Stora Nygatan 5, Nybro

Distriktsrehabiliteringen Nybro

Till oss kan du söka om du har besvär från rörelse och stödjeorganen (muskler, leder, skelett och nerver) men även neurologiska sjukdomar, sjukdomar från andningsorganen och stressrelaterade besvär. Sjukgymnaster/fysioterapeuter utför undersökning, bedömning och behandling. Du kan också besöka oss på vår digitala mottagning via video eller telefon. Tillsammans sätter vi mål och hjälper dig att hitta dina egna resurser. Vi utför individuellt anpassad behandling, gruppbehandling rådgivning samt utformar individuellt anpassad träning. Syftet med behandlingen är att kunna leva ett aktivt och självständigt liv med bästa möjliga livskvalitet.

Informationen uppdaterades 17:09 - 15 jan, 2021

Logga - Kry

5 / 5

6 mar, 2015 upprörda skrev:

De har problem med sekretessen. Patienters sjukdomar och hälsotillstånd och åtgärder tas offentligt över hela behandlingsrummet där även andra befinner sig. Inte professionellt och patienten utelämnas inför andra människor. Sekretess är normalt en självklarhet inom vården - varför inte på Nybro rehabiliteringen???

7 feb, 2015 anette skrev:

Robert Gustavsson, jag har inte varit så bra i mina axlar på 20 år...Stort tack!!

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00
Fredag : 08:00 - 14:00