Öppet måndag från 08:00

Premicare Bergsjö hälsocentral

Bållebergsvägen 5,820 70 Bergsjö

Premicare Bergsjö hälsocentral

Bergsjö Din hälsocentral är belägen i den västra delen av Nordanstigs kommun. På Bergsjö Din hälsocentral hittar du all kunskap samlad för vård som finns nära och används ofta. Vi arbetar i team inom hälsocentralen för att ge dig den vård du behöver. Vi har även en distriktssköterskemottagning i Hassela en dag i veckan. Dessutom ansvarar vi för läkarinsatser på kommunens särskilda boenden Sörgården samt Bollebo i Bergsjö. Hos oss träffar du läkare, sjuksköterska, undersköterska, diabetessköterska, inkontinenssköterska, astma/KOL sköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och kurator. Vår BVC svarar för kontroller av barnens hälsa.

Informationen uppdaterades 17:40 - 16 feb, 2021