Norberg Fysioterapimottagning

Om Norberg Fysioterapimottagning

Hos oss kan du få hjälp med besvär som påverkar din rörelseförmåga. Det kan vara besvär i ryggen eller nacken, eller rehabilitering efter skador eller sjukdomar.

Vi arbetar med att förebygga, undersöka och behandla smärttillstånd och andra funktionsnedsättningar.

Vi arbetar med behandlingsmetoder som har evidens, exempelvis akupunktur, basal kroppskännedom, ortopedisk manuell terapi (OMT), artrosskola, Mc Kenzie (MDT) och medicinsk träningsterapi (MTT).

Vi arbetar utifrån en helhetssyn på dig som patient och tycker att det är viktig att du som patient är delaktig i behandlingen.

Borgvägen 3, Norberg - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.