Öppet, idag till 15:30

Bra Liv Mullsjö vårdcentral

Gunnarsbovägen 35, Mullsjö

Bra Liv Mullsjö vårdcentral

Vårt mål är att du som kommer till oss ska vara i centrum. Vi har en stabil bemanning av erfaren och kompetent personal och erbjuder dig sjukvård med hög tillgänglighet och av god kvalitet. Vi arbetar med sjukvård, hälsovård, rehabilitering, psykosocial hälsa - allt under samma tak. Vi samverkar med kommunen och andra aktörer. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning. Bra Liv Mullsjö vårdcentral - ditt naturliga val!

Informationen uppdaterades 09:23 - 18 feb, 2021

2 / 5

14 dec, 2020 finn p. skrev:

har diabetes och bliver aldrig kaldt til kontrol

Måndag - Fredag : 07:45 - 15:30 Provtagning
Måndag - Fredag : 07:45 - 17:00 Vårdcentralen