Vårdcentralen Borensberg

Om Vårdcentralen Borensberg

Vårdcentralen Borensberg är vårdcentralen för hela familjen oavsett ålder. Vi är en väl fungerande och komplett vårdcentral som kan erbjuda ett flertal specialistmottagningar. Tillgänglighet, trygghet och kontinuitet finns hos oss. Vår kunniga och engagerade personal arbetar på ett medvetet sätt för att främja hälsa och välbefinnande.

För kontakt och mer information - se vårt utbud.

Lista dig hos Vårdcentralen Borensberg

Hamnvägen 3 B, Borensberg - visa på karta