Vårdcentralen Skänninge

Om Vårdcentralen Skänninge

Till Vårdcentralen Skänninge är alla välkomna, gammal som ung, bosatt på orten eller inte. Vi vill arbeta förebyggande och stimulera till en sundare livsstil. Vår målsättning är att erbjuda dig en nära vårdcentral som präglas av ett gott bemötande, kontinuitet och hög tillgänglighet. Vi strävar efter att ha en helhetssyn på varje individ som söker vård hos oss.

För kontakt och mer information - se vårt utbud.

Lista dig hos Vårdcentralen Skänninge

16:20 - 29 maj, 2020

1,0

15:59 - 07 nov, 2019

13:00 - 02 nov, 2017 skrev:

Arrogant och förlegad, jag vill ha vård inte en pratstund. Direkt farlig är inte överdrivet.
Dubbel kolla allt de påstår.

1,0

11:56 - 04 jan, 2017 skrev:

Vårdcentralen i Skänninge är verkligen en vårdande vårdcentral, med kunnig, proffsig, empatisk, engagerad personal.
"Min"läkare Christina Rose'n är helt fantastisk.

11:37 - 15 nov, 2016 skrev:

Väl mottagen även fast jag "slarvat@ med begär provtagning. Det ordnade sig ändå. Och ny läkare som väl flyter in med de andra läkarna och deras vänliga mottagande. Förstår att ni har det stressigt. men det märker vi inte av. Ni tar Er tid.

15:22 - 03 nov, 2016

4,2

14:46 - 03 okt, 2016

09:42 - 06 sep, 2016 skrev:

Vårdcentralen har läkare som lyssnar och vill hjälpa mig. Jag känner mig trygg när jag söker läkarhjälp på Skänninge vårdcentral. Mycket trevlig diabetes-sjuksköterska som heter Anneli Alenius. Bara positivt att säga om Vårdcentralen i Skänninge.

16:34 - 19 apr, 2016 skrev:

Har besökt er några gånger för olika krämpor, har alltid blivit trevligt bemött och lyssnad på. Reception, laboratoriet, sköterskor, läkare....hoppas detta når fram till ALLA. Allt går dessutom fort och smidigt. Ni är bästa Vårdcentralen och fortsätt ert goda jobb👍🏻

19:56 - 18 feb, 2016 skrev:

Instämmer med föregående. På besök i dag träffade jag en trevlig läkare (Roy) och fick en nogrann undersökning och förklaring på mina frågor. När jag gick hem var jag så glad och kände mig mycket "friskare" än på länge. Tack !

3,8

21:13 - 13 sep, 2015 skrev:

Efter en stroke och lite komlikationer efter den kom jag i kontakt med en fantastisk läkare som tog emot på ett sätt där man kände att man var sedd och omsedd Måste vara den alldeles perfekta distriktsläsare. Jag kan inte tänka mig att jag ska bli motagen på ett bättre sätt någonstans än hos henne

17:37 - 22 feb, 2015 skrev:

Träffade en helt underbar läkare Elin var hennes namn.även all annan personal gjorde att man kände sig välkommen ock bra omhändertagen😀