Närhälsan Mellerud vårdcentral, Mellerud

Om Närhälsan Mellerud vårdcentral, Mellerud

Välkommen till Närhälsan Mellerud Vårdcentral!
Vår vårdcentral har en stabil bemanning med lång yrkeserfarenhet och ska vara ett naturligt förstahandsval för invånarna i Melleruds kommun. Vårt arbete präglas av en helhetssyn på människan och vår uppgift är att skapa största möjliga trygghet hos den befolkning som valt oss som vårdgivare.
Vi erbjuder förutom distriktsläkare, specialistsjuksköterskor inom diabetes, hjärta-kärl, astma-KOL, distriktssköterskor, BVC samt medicinsk fotvård, kurator och psykolog.
Vi har nära samarbete med barnmorskemott, ungdomsmott, sjukgymnastik och arbetsterapi.
Vi erbjuder vaccinationer, gruppverksamhet i kostrådgivning, viktminskning, rökavvänjning mm.
Kvällar och helger hänvisas patienter med akuta sjukdomstillstånd till Jourcentralen, Dalslands Sjukhus, Bäckefors 010-44 16 750
Verksamhetschef Eva-Lisa Fröjd-Karlsson 010-441 60 67

Lista dig hos Närhälsan Mellerud vårdcentral, Mellerud

Norra Kungsgatan 3, 464 30, Mellerud - visa på karta
Tänk på våra allergiker genom att inte ha stark parfym eller liknande vid Ert besök hos oss.

Närhälsan Mellerud vårdcentral, Mellerud

10:02 - 14 mar, 2014 skrev:

Först vill jag säga att vårdpersonalen är både duktig o trevlig, MEN tillgängligheten under all kritik! Läkarbrist sägs vara orsaken till att jag idag inte kan boka en läkartid utan måste invänta att sjuksköterskan först kontaktar läkaren och sedan mig, vilket tar veckor i ovisshet. Närhälsan i Mellerud har rasat i kvalitet 2013/2014. Tredje namnbyte på 7 år, har vårdansvariga inget bättre att använda tid och resurser på? I Mellerud kan vi inte göra något vårdval, här finns inget alternativ!