3.71
Öppet, idag till 17:00

Mariehems hälsocentral

Morkullevägen 9, Umeå

Mariehems hälsocentral

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil. Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. Du kan själv boka en tid som passar dig via e-tjänsten Boka tid direkt. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig. Alla regionens hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken nedan, Så väljer du mottagning. Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177. Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Informationen uppdaterades 23:16 - 8 mar, 2020

Logga - Kry

3.71 / 5

30 jun, 2020 Dima a. skrev:

2 feb, 2020 Marie M. skrev:

Det tar tid att få recept förnyat och ibland måste man påminna om det. Fick ingen tid eller prata med någon när jag hade akuta besvär, som dock inte platsade på akutmottagningen. Det var mycket bättre förut, då blev jag alltid bra bemött, något måste ha hänt med arbetsbelastningen för centralen.

4 nov, 2018 Dan P. skrev:

En mycket kunnig och hjälpsa personal! Toppen

9 mar, 2018 Hashem skrev:

8 dec, 2017 Anna skrev:

Fantastisk personal. Jag kom in på en akuttid men trots det blev väntan kort. Otroligt fint omhändertagande. Bästa vårdcentralen i Umeå 👍🏻

Måndag - Fredag : 08:00 - 16:00 Lunch: 12–13