Öppet måndag från 08:00

Vårdcentral Sälen

Centrumhuset Sälen By, Sälen

Vårdcentral Sälen

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa. Här träffar du allmänläkare och distriktssköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar. Om du blir sjuk när vårdcentralen är stängd ska du i första hand kontakta 1177 Vårdguiden på telefon för vägledning.

Informationen uppdaterades 08:04 - 24 apr, 2021

5 / 5

12 aug, 2019 Lena H. skrev:

Jag blev tvungen att besöka vårdcentralen efter att ha halkat påväg ner från fjället. Efter röntgen på vårdcentralen så konstaterades att jag hade brutit fotleden på båda sidor. Detta hände på torsdag eftermiddag den 25/7. Jag blev så bra omhändertagen av vänlig o trevlig personal! De gipsade min fot och ordnade transport till Mora lasarett för operation. Stort tack till er!