4.75
Öppet i morgon från 08:00

Victoria Vård och Hälsa Kalkbrottet, Limhamn

Lilla Högestensgatan 2, Limhamn

Victoria Vård och Hälsa Kalkbrottet, Limhamn

Välkommen till Victoria Vård & Hälsa Oavsett vem du är och var du bor är du välkommen till oss! Victoria Vård & Hälsa är en vårdcentral som under samma tak bedriver specialistvård, diabetesmottagning, äldrevårdsmottagning, hjärtsviktsmottagning och livsstilsmottagning samt sjukgymnastik med friskvårdsgym. Vi har även astma/KOL-mottagning. Vårdcentralen strävar efter att ha korta väntetider, engagerade medarbetare och god tillgänglighet. Vi erbjuder dig kvalificerad vård genom vår kunniga och erfarna personal som tar emot varje patient med omtanke - vänlighet - service.

Informationen uppdaterades 16:02 - 10 maj, 2021

4.75 / 5

19 feb, 2021 Leif Jörgen P. skrev:

Enkelt att boka, få servicen och inom kort tid.

7 sep, 2020 Anna S. skrev:

Jag har varit listat hos några vårdcentraler tidigare, men har aldrig blivit bemöt på så bra och professionalitet sätt. Att börja med receptionen, sköterskan och avsluta med läkare. Hoppas att ni kommer att behålla i fortsättningen så högt kvalité av vården, som ni erbjuder sedan jag har listat mig hos er. TACK!

5 dec, 2019 Bo-Arne L. skrev:

Både sköterska och läkare var glada och arrangerade och tog hand om mitt problem. Tack för det.