Öppet i morgon från 00:00

Gynekologimottagning akut Malmö

Jan Waldenströms gata 47, Malmö

Gynekologimottagning akut Malmö

Till oss kommer du som har akuta gynekologiska besvär och du som är gravid fram till vecka 22 och har akuta graviditetsrelaterade besvär. Till oss kommer även du som har utsatts för våldtäkt eller sexuellt övergrepp. Vi undersöker, tar prover och säkrar även spår. Om du har gynekologiska besvär och är i graviditetsvecka 22 eller senare, ringer du vårt mottagningsnummer för vidare hänvisning. Har du frågor kring sexuellt överförbara sjukdomar hänvisar vi dig till Hudmottagning Centrum för sexuell hälsa i Malmö.

Informationen uppdaterades 16:02 - 27 apr, 2021

5 / 5

7 feb, 2021 Christina S. skrev:

En av de bästa och trevligaste bemötande. Kände mig väl omhändertagen. Fick bra information om mitt tillstånd, alla resultat och behandling, även om det var sent på en söndag kväll. Tack till er alla, Klara, Nin och Tim!

Måndag - Söndag : 00:00 - 00:00