Öppet måndag från 09:00

Rosengårdskliniken, Malmö

Von Troils väg 8 A, Malmö

Rosengårdskliniken, Malmö

Välkommen till Rosengårdskliniken Hos oss finner ni god tillgänglighet med kompetenta, kunniga, engagerade och serviceinriktad personal som ger Er individuellt anpassad vård och alltid ett trevligt bemötande. Vi Erbjuder läkarmottagning med olika specialiteter inom invärtesmedicin, ortopedi, gynekologi, öron-näsa och hals samt allmänmedicin. Vår läkare har olika bakgrunder med olika erfarenheter. Vi har även psykolog, sjukgymnast och sjuksköterskor. Vi erbjuder även personal med olika språkkunskaper som kan vara underlättande för patienter med språksvårigheter.

Informationen uppdaterades 09:18 - 17 feb, 2021