Öppet, idag till 18:00

Moberg Eva, Malmö

Sundspromenaden 33, Malmö

Moberg Eva, Malmö

Jag kan framför allt hjälpa dig som har något eller flera av följande besvär; stress, spänningar, smärta, stressutlösta utmattningsreaktioner/depressioner. Jag arbetar med behandlingsmetoder som ökar medvetenheten om hur din kropp fungerar och om vilka möjligheter du har att använda din kropp på ett skonsammare och mer funktionellt sätt. Efter hand som du blir mer medveten kan du själv påverka stressraktioner, spänningsmönster, smärta, oro, sömnproblem, koncentration och självförtroende. Jag har av Region Skåne bedömts ha utökad kompetens för behandling av dig med psykisk ohälsa och psykosomatiska symtom.

Informationen uppdaterades 17:29 - 16 feb, 2021

Måndag - Tisdag : 17:00 - 17:30