1.88

Vårdcentralen Fågelbacken

Fågelbacksgatan 13, Malmö

Vårdcentralen Fågelbacken

1.88
När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Informationen uppdaterades 16:01 - 17 maj, 2021

1.88 / 5

21 sep, 2020 Roy P. skrev:

Det tar alldeles för länge att boka tid via telefon. Detta är pga de som ta emot samtalen vill veta för mycket. De behöver inte veta vad problemen är. Det är mellan patienten och läkarna. Jag vill inte förklara till någon receptionist, vad det är för något, som bekymra mig. Har ni hört om sekretess? Om det är någonting akut, beger jag mig till akuten. Annars vill jag träffa läkare. Jag höra att läkaren måste vänta i förhand, vad det gäller. Varför? Räcke inte deras utbildning? Om jag säger att jag har ont i brösten, benen, huvudet, osv, måste läkarna vara kompetent nog att behandla detta, eller hur. Om receptionisterna kan sluta spelar läkare, behöver vi inte sitter i kön för minst 45 minuter.

8 sep, 2020 Axel V. skrev:

Mycket otrevligt i telefon dessutom väldigt lång väntetid utöver det la man luren i örat på mig. Är man sjuk måste vårdpersonalen vara extra lyhörda här vet man nog inte vad lyhört betyder.