Närhälsan Majorna vårdcentral, Majorna

Om Närhälsan Majorna vårdcentral, Majorna

Du som vill ha bra tillgänglighet, förstklassig sjukvård och ett gott omhändertagande är välkommen till Närhälsan Majorna vårdcentral, här har vi samlat vår vårdkompetens och tar emot människor i alla åldrar.
Om ditt barn blir sjukt kan du få tid hos vår specialist inom barnmedicin.
På vår barnavårdscentral erbjuder vi hembesök när ni kommit hem från bb, föräldrautbildning i grupp samt att vid alla läkarbesök träffar ni en specialist inom barnmedicin.
Välkomna!

Lista dig hos Närhälsan Majorna vårdcentral, Majorna