Blomstermåla hälsocentral

Om Blomstermåla hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet.
Hos oss träffar du distriktsläkare och distriktssköterskor. För dig som har diabetes, demens, inkontinens, eller astma/KOL finns dessutom specialistutbildade sjuksköterskor. På laboratoriet tar undersköterskan hand om dina prover. Här finns också en psykolog, kurator och en barnhälsovårdssjuksköterska. I receptionen/kassan träffar du våra kunniga medicinska sekreterare.

Välkommen till oss!

Lista dig hos Blomstermåla hälsocentral

Stationsgatan 2, Blomstermåla - visa på karta
Alkoholsjukvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Krigs- och tortyrskadevård, Livsstilsmottagning, primärvård