Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Om Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Allmänmedicinsk mottagning. Akuttider samt tider för kontroller/utredning av kroniska sjukdomar som t ex hjärt/kärl-sjukdomar, astma, kol och diabetes.
Samtalsmottagning för befrämjande av psykisk hälsa.
Barnavårdcentral

Vid akut sjukdom utanför ordinarie öppettider, kontakta sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177 för rådgivning/tidsbokning på Jourcentralen Källstorp,Trollhättan, telefonnummer till sekreteraren på Jourcentralen 0520-83382.

Lista dig hos Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Residensgatan 23, 462 30, Vänersborg - visa på karta

Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

4,2

20:50 - 12 dec, 2018

11:21 - 09 nov, 2018 skrev:

Var och fick en influensaspruta i går. Mycket folk som hade samma intresse som jag. Det var så bra organiserat hela besöket så det tog inte lång tid förrän man var ute på gatan igen. Mycket bra arbetat.

18:28 - 30 mar, 2018

12:34 - 20 nov, 2017 skrev:

Väntetiden för att lämna ett Waranprov nu på måndag den 20 nov 2017 var 65 minuter. Det förefaller som att planering och organisationen har betydande brister. När jag kom fick jag nummer 25. när jag gick var det nummer 54 . alltså 29 besök på en dryg timma.
j

3,0