4.5

Karlskrona rehabcenter

Vi finns på Trossö vårdcentral, Lyckeby vårdcentral, Gärskullen-Gullberna Park och på Blekingesjukhuset.

Karlskrona rehabcenter

På Region Blekinges vårdcentraler i Karlskrona med omnejd har vi samlat arbetsterapeuter, sjukgymnaster och kuratorer under en och samma enhet - Karlskrona rehabcenter. Allt för att underlätta för dig. Vårt samarbete innebär att då du kontaktar oss, får du tillgång till alla våra resurser och kompetens som kan hjälpa dig på bästa sätt. Karlskrona rehabcenter är offentlig primärvårdsrehabilitering för vårdcentralerna i Nättraby, Rödeby, Jämjö, Wämö, Lyckeby och vårdcentralen på Trossö. Välkommen att kontakta oss för rådgivning och tidbokning!

Informationen uppdaterades 04:15 - 10 jun, 2020

Logga - Kry