Bäckby Distriktssköterskemottagning

Om Bäckby Distriktssköterskemottagning

Hos oss kan du få hjälp med bedömningar och råd vid olika sjukdomstillstånd samt om hälsa och livsstil.

På vår vikt-, kost och motionsmottaging kan du få hjälp med att utforma ett individuellt kost- och träningsprogram.

Vi har även inkontinens-, diabetes- och astma/KOL-mottagning.

Vi gör också omläggningar och tar bort stygn, utför blodtryckskontroller samt ger injektioner och vaccinationer. Du kan få de vanligaste resevaccinationerna utförda hos oss.

Välljärnsgatan 492, 724 73 Västerås - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Distriktssköterskeverksamhet