Bäckby vårdcentral

Om Bäckby vårdcentral

Vi har familjeläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnhälsovård, barnmorskemottagning, arbetsterapeut, fysioterapeut, dietist och kurator. Vårdcentralen ligger mitt i Bäckby centrum och det är nära till apotek. Verksamhetschef Ann-Sofie Andersson ann-sofie.andersson@regionvastmanland.se

Lista dig hos Bäckby vårdcentral

Välljärnsgatan 492, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 lunch 12-12:50
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Husläkare / vårdcentral