3.95
Öppet idag från 08:00

Vårdcentralen Nöbbelöv

Nöbbelövs Torg 1, Lund

Vårdcentralen Nöbbelöv

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Informationen uppdaterades 17:09 - 16 feb, 2021

3.95 / 5

29 okt, 2020 Sven J. skrev:

Mycket nöjd!

14 okt, 2020 Farima T. skrev:

Var på VC den 7/10 och hade för avsikt att bli läkt, som man brukar bli men det slutade med att jag gick därifrån gråtandes pga en s.k läkare som absolut inte hör hemma inom vården! Har aldrig mött någon vårdpersonal som betett sig kallt, oempatiskt och hjärtlöst...fortfarande chockad. Ovanpå det enormt dålig hygien. Förstår inte hur VC kan anställa sådana människor. Som tur var fick jag stöd och hjälp av underbara sköterska Ann-Sofie som gjorde det jobbet den andra kvinnan INTE var i närheten av. Tack Ann-Sofie för stödet men fy skäms på den andra kvinnan. Hoppas hon blir utredd för detta var INTE ok!!!

16 sep, 2020 Ewa S. skrev:

Ringde till Vc 200916 för att boka om tid till en läkare. Kvinnan i telefonen lyssnade inte på mig och var ej villig hjälpa mig. Hon strök bokad tid utan att föreslå en ny då jag kunnat komma. Visade inget intresse för min situation Och avslutade samtalet prompt. Jag har ingen läkare som jag har gått till tidigare varför kunnat få tid hos vilken doktor som helst. Kvinnan brydde sig inte om det. Denna person borde byta arbetsuppgifter. Men sjukgymnasten Viktor var professionell och saklig. Informerade om möjligheten att kontakta om situationen skulle försämras. Tack för det. Mvh Ewa

24 jul, 2020 Farima T. skrev:

Ni har världens bästa läkare som heter Kasra Aslankhan-Afshar❤ Kunnig, duktig, god förståelse och hittar det ingen annan hittar. En riktig LÄKARE👍Tack Kasra för att du jobbar just i Nöbbelöv!!

19 apr, 2020 Angelica H. skrev:

Har världens bästa läkare där som heter Gustav Norell 😊