3.34

Vårdcentralen Norra Fäladen

Fäladstorget 4, Lund

Vårdcentralen Norra Fäladen

3.34
När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Informationen uppdaterades 17:01 - 13 jul, 2021

3.34 / 5

24 jun, 2021 Mattias H. skrev:

Blev kallad till covidvaccination. Inflödet av patienter fungerade utmärkt. Inga långa köer. När man kom in fick man sin vaccinationsstation och samtidigt som sprutan drogs ut fick man en ny tid, datum och tid! Fick min andra spruta ett par veckor senare av en trevlig barnmorska. Blev vänligt bemött hela vägen in och hela vägen ut. En stor eloge till hur ni ordnade denna massvaccinering. Framför allt till er som jobbade extra och inte minst till de eventuella pensionärer som ryckte in.

11 jun, 2021 Krisitna H. skrev:

Min doktor har gett mig tid, lyssnat på mig och mött mina behov. Jag har fått remisser till vidare undersökningar, akut röntgen, ortopedtekniker, sjukgymnast och psykolog vid olika tillfällen i livet.

21 maj, 2021 Malin M. skrev:

Vår familj har varit listade här sedan 2008 och alltid fått snabb hjälp när det behövts både vid mindre allvarliga och allvarliga vårdbehov. Trevligt och kompetent bemötande. Tacksam och glad att ha en så bra vårdcentral där vi bor!

3 dec, 2020 James W. skrev:

Kund mottagningen inte kund vänlig agerar som om vi patienter finns till för dem och inte tvärtom. Tillgänglighet direkt dåligt, har ursäkter som att man inte har boknings lister för nästa dag, vilket visar att man har för få tider/läkare till det antal patienter man har inskrivna. Kommunikation över 11.77 funkar inte bra hänvisar regelbundet till att ringa i morgon vilket igen fungerar dåligt. Om försöker ta upp det tar man inte till sig problemet. Hoppas på bättring!🤔

26 nov, 2020 Anki P. skrev:

Min vårdcentral, alltid vänligt bemött av mycket kompetent personal. Känner mej helt trygg. Influensavaccinationens organisation var den absolut bästa! Rekommenderar vårdcentralen Norra Fäladen till alla.

Måndag - Torsdag : 10:00 - 12:00 Boka provtagning
Fredag : 10:00 - 12:00 Boka provtagning