2.7
Öppet, idag till 17:00

Vårdcentralen Norra Fäladen

Fäladstorget 4, Lund

Vårdcentralen Norra Fäladen

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Informationen uppdaterades 17:09 - 16 feb, 2021

2.7 / 5

3 dec, 2020 James W. skrev:

Kund mottagningen inte kund vänlig agerar som om vi patienter finns till för dem och inte tvärtom. Tillgänglighet direkt dåligt, har ursäkter som att man inte har boknings lister för nästa dag, vilket visar att man har för få tider/läkare till det antal patienter man har inskrivna. Kommunikation över 11.77 funkar inte bra hänvisar regelbundet till att ringa i morgon vilket igen fungerar dåligt. Om försöker ta upp det tar man inte till sig problemet. Hoppas på bättring!🤔

26 nov, 2020 Anki P. skrev:

Min vårdcentral, alltid vänligt bemött av mycket kompetent personal. Känner mej helt trygg. Influensavaccinationens organisation var den absolut bästa! Rekommenderar vårdcentralen Norra Fäladen till alla.

29 sep, 2020 Carl S. skrev:

Inkompetenta och otrevliga sjuksköterskor som svarar och ger ”råd” vid tidsbokningen!! De upplevs som misantroper och man undrar varför de överhuvudtaget arbetar med människor!

20 maj, 2020 mattias h. skrev:

3 apr, 2020 Emelie Z. skrev:

Väldigt arrogant och känslokall sjuksköterska :(

Måndag - Torsdag : 10:00 - 12:00 Boka provtagning
Fredag : 10:00 - 12:00 Boka provtagning