Gammelstads hälsocentral

Om Gammelstads hälsocentral

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier, vilket gör att vi erbjuder dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande. Utöver distriktsläkare har vi distriktssköterskor, astmasköterska, diabetessköterskor, barnmorskor, KBT-behandlare, fysioterapeut, arbetsterapeut och diakon för samtalsstöd. Barnavårdscentralen har tillgång till psykolog. Vi har multimodalt team för personer med långvarig smärta och sjukskrivning. Vi har även smärtgrupper.

Lista dig hos Gammelstads hälsocentral

Stadsötorget 2, 95431 Gammelstad - visa på karta