Fysioterapimottagningen Sunderby sjukhus

Om Fysioterapimottagningen Sunderby sjukhus

Vi som arbetar vid Fysioterapienheten, Sunderby sjukhus, är fysioterapeuter, lymfterapeuter och undersköterskor. Du som är inneliggande vid någon av sjukhusets vårdavdelningar eller besöker en av mottagningarna, kan vid behov träffa oss. Vårt uppdrag är att tillgodose dina behov av specialiserad fysioterapi, i ett nära samarbete med dina andra vårdkontakter vid sjukhuset. Fysioterapi fokuserar på hur rörelse leder till hälsa, utifrån dina individuella förutsättningar och behov.

Fysioterapienhetens mottagning finner du i entréplanet mellan trapphus A och B.

Fysioterapienheten, Entreplan, , Mellan trapphus A o B, Sunderby sjukhus - visa på karta