Råneå hälsocentral

Om Råneå hälsocentral

Hos oss finner du olika yrkeskategorier under samma tak. Vi har god kompetens och lång erfarenhet inom olika områden vilket gör att vi kan ge dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi distriktssköterskor, mottagningssköterskor, laboratorium, läkarsekreterare, barnmorska (BHV och MHV) sjukgymnast, arbetsterapeut. Vi arbetar aktivt med egenvård och kan bistå dig om du vill gå ner i vikt, sluta röka, få råd om kost och motion.

Lista dig hos Råneå hälsocentral

0924 - 577 30 Växelnummer
Råneå hälsocentral, Klinikvägen 18 , 955 31 Råneå - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Råneå hälsocentral

08:23 - 17 apr, 2019 skrev:

Alltid ett vänligt bemötande, hjälper till så långt de kan och ger feedback på frågor och provsvar.

13:16 - 17 apr, 2013