Öppet idag från 08:00

Hälsomedicinskt Center i Lomma

Esplanaden 15, Lomma

Hälsomedicinskt Center i Lomma

Välkommen till Hälsomedicinskt center, din guide till hållbar hälsa. Hälsomedicinskt center i Lomma är din lokala vårdcentral. Med bred kompetens och stort hjärta har vi viljan och kompetensen att efter dina förutsättningar stödja dig till hållbar hälsa. Vi arbetar på avtal med Region Skåne vilket innebär samma patientavgifter som andra vårdcentraler. Våra sjuksköterskor, distriktssköterskor, sjukgymnaster, psykologer och familjeläkare har ett nära samarbete och vi erbjuder även BVC/Barnhälsovård, Barnmorskemottagning och provtagning om du har remiss från sjukhuset. När du ringer oss kommer du alltid att bli uppringd av en erfaren sjuksköterska.

Informationen uppdaterades 09:19 - 17 feb, 2021