4.19
Öppet, idag till 17:00

Vårdcentralen Ljungsbro

Evastigen 9, Ljungsbro

Vårdcentralen Ljungsbro

Till oss är alla välkomna, gammal som ung. Vi erbjuder dig en trygg och säker hälso- och sjukvård med högsta möjliga kvalitet och ett erkänt bra bemötande. Vi har en hög medicinsk kompetens och mångårig erfarenhet, vi arbetar förebyggande för att stimulera till en sundare livsstil och undvika ohälsa.

Informationen uppdaterades 17:02 - 6 nov, 2020

Logga - Kry

4.19 / 5

29 okt, 2020 Anders S. skrev:

Trevligt bemötande av både sjuksköterskor och läkare. Goda lyssnare och bra att remittera vid behov

26 jul, 2017 skrev:

2 jul, 2017 Susanne skrev:

Jag har besökt vårdcentralen i Ljungsbro till och från i närmare 35 år. Jag har alltid blivit professionellt och vänligt bemött vid varje tillfälle och alltid fått utmärkt vård av mina läkare.

15 nov, 2015 Britt-Marie skrev:

Mycket bra bemötande och stor kunskap hos min läkare