Vårdcentralen Ljungsbro

Om Vårdcentralen Ljungsbro

Till oss är alla välkomna, gammal som ung. Vi erbjuder dig en trygg och säker hälso- och sjukvård med högsta möjliga kvalitet och ett erkänt bra bemötande. Vi har en hög medicinsk kompetens och mångårig erfarenhet, vi arbetar förebyggande för att stimulera till en sundare livsstil och undvika ohälsa.

Lista dig hos Vårdcentralen Ljungsbro

Evastigen 9, Ljungsbro - visa på karta
Nej

Vårdcentralen Ljungsbro

4,2

11:37 - 26 jul, 2017

4,2

12:47 - 02 jul, 2017 skrev:

Jag har besökt vårdcentralen i Ljungsbro till och från i närmare 35 år.
Jag har alltid blivit professionellt och vänligt bemött vid varje tillfälle och alltid fått utmärkt vård av mina läkare.

22:03 - 15 nov, 2015 skrev:

Mycket bra bemötande och stor kunskap hos min läkare

3,8