Vårdcentralen Linghem

Vårdcentralen Linghem

, Linghem

Linghems centrum, Linghem, 58565 Linghem

Vårdcentralen Linghem är den lilla vårdcentralen med det stora utbudet. Vi erbjuder dig trygg och säker sjukvård, vi har hög medicinsk kompetens och mångårig erfarenhet. Under samma tak finns vårdcentral, folktandvård och apotek samlat. Vårdcentralen har idag cirka 6700 listade patienter och är stadigt växande i takt med nya bostadsbyggnationer i närområdet. Vår personal arbetar på ett medvetet sätt för att främja hälsa och välbefinnande. Hälsosamtal, erbjuds alla listade patienter då de fyller 40, 50, 60 och 70 år.

Informationen uppdaterades 04:02 - 29 feb, 2024

22 apr, 2020

Ingenstans på hemsidan, eller på nätet f. ö., står att läsa att personalen på vårdcentralen i Linghem har lunchuppehåll, information om detta finns, när man kommer in i vårdcentralens lokaler. I dessa corona tider känns det inte bra att sitta och vänta i en miljö som besöks av människor som inte mår bra. Dessutom är det tröttsamt att vänta närmare en timme, i onödan, när man är till åren kommen och i tämligen dåligt skick. Jag tycker också att det visar på avsaknad av respekt för folks tid. Det är inte ovanligt att en följeslagare tagit ledigt från arbetet för att ledsaga en äldre person, vilket innebär förlorad inkomst. Med korrekta uppgifter på nätet, angående vårdcentralens i Linghem öppettider , skulle mycket tid, kraft och irritation sparas.

4 okt, 2018

Jag har fått fantastisk hjälp vid flera tillfällen av Johan, sjuksköterska. Känner mig väldigt trygg med goda råd angående min svullna och onda tå. Dessutom positiv och kunnig. Stort tack! Mycket vänlig och tillmötesgående personal i receptionen dessutom. Lätt att få tid och kontakt. Jag är väldigt nöjd och tacksam!

27 sep, 2018

Snabb service, generellt omsorgsfull personal med glimten i ögat. Träffade idag en läkare på vårdcentralen som lyssnade, resonerade klokt och gav bra förslag! Kan inte bli bättre!

26 jan, 2018

Mycket trevlig personal och får kontakt när man behöver.

7 nov, 2017

Jag har fått mycket bra mottagande och vård av bästa slag, har stort förtroende för läkare och sköterskor på linghems VC

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Linghem har fått i Nationella Patientenkäten.

Laboratoriet

Laboratoriet