Vårdcentralen Valla, Linköping

Om Vårdcentralen Valla, Linköping

Vårdcentralen Valla har en stabil bemanning av erfaren och kompetent personal. Vi erbjuder vård med hög kvalitet och kontinuitet och är måna om god tillgänglighet. I våra fina, nyrenoverade lokaler finns också apotek och familjecentral.

Lista dig hos Vårdcentralen Valla, Linköping

Westmansgatan 25, Linköping - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Laboratoriet
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Vårdcentralen
Nej

Vårdcentralen Valla, Linköping

21:51 - 19 nov, 2018 skrev:

Fick jättefin hjälp i ett för mig akut ärende av proffsig, noggrann, supertrevlig och schysst läkare (Jonas Rosander). Även annan personal var tillmötesgående, förtroendeingivande och vänliga. Toppen - tack!

07:17 - 13 aug, 2018 skrev:

Bra bemötande, bra vård!

10:22 - 09 jun, 2017 skrev:

Jag har nyligen listat mig på Valla vc efter att ha tillhört annan vc många år. Jag behövde er hjälp lite akut inför en resa och jag är fantastiskt nöjd! Alla jag hade kontakt med var supertrevliga, jag fick snabbt en tid och den hjälp jag behövde. Det var ett bra flöde hela vägen och det kändes verkligen som om jag som patient var i centrum!

08:34 - 17 nov, 2016 skrev:

Upplever att läkarna lyssnar och försöker verkligen hjälpa.