Vårdcentralen Linghem

Om Vårdcentralen Linghem

Vi är den lilla vårdcentralen med det stora utbudet. Vi erbjuder dig trygg och säker sjukvård, vi har hög medicinsk kompetens och mångårig erfarenhet. Under samma tak finns vårdcentral, folktandvård och apotek samlat. Vårdcentralen har idag cirka 6500 listade patienter och är stadigt växande i takt med nya bostadsbyggnationer i närområdet. Vår personal arbetar på ett medvetet sätt för att främja hälsa och välbefinnande. Hälsosamtal, erbjuds alla listade patienter då de fyller 40, 50, 60 och 70 år.

Lista dig hos Vårdcentralen Linghem

Linghems centrum, Linghem - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:15 - 16:15 Laboratoriet
Nej

Vårdcentralen Linghem

4,2

12:17 - 04 okt, 2018 skrev:

Jag har fått fantastisk hjälp vid flera tillfällen av Johan, sjuksköterska. Känner mig väldigt trygg med goda råd angående min svullna och onda tå. Dessutom positiv och kunnig. Stort tack! Mycket vänlig och tillmötesgående personal i receptionen dessutom. Lätt att få tid och kontakt. Jag är väldigt nöjd och tacksam!

15:41 - 27 sep, 2018 skrev:

Snabb service, generellt omsorgsfull personal med glimten i ögat. Träffade idag en läkare på vårdcentralen som lyssnade, resonerade klokt och gav bra förslag! Kan inte bli bättre!

17:57 - 26 jan, 2018 skrev:

Mycket trevlig personal och får kontakt när man behöver.

21:46 - 07 nov, 2017 skrev:

Jag har fått mycket bra mottagande och vård av bästa slag, har stort förtroende för läkare och sköterskor på linghems VC

4,2

13:45 - 19 jan, 2017 skrev:

Är nylistade på vårdcenralen Linghem men det är precis omöjligt att få kontakt.
Hur gör man?

1,0

13:20 - 04 dec, 2016 skrev:

En väl fungerande vårdcentral, vid de tillfällen som jag haft anledning till kontakt.

17:49 - 12 nov, 2015 skrev:

Mycket trevlig personal