3.5

Hamnstadens Vårdcentral, Lidköping

Fabriksgatan 4, 531 30, Lidköping

Hamnstadens Vårdcentral, Lidköping

3.5
Hamnstadens vårdcentral är en vårdcentral i Praktikertjänsts regi. Den drivs av specialister i allmänmedicin (distriktsläkare) som arbetar tillsammans med sjuksköterskor med specialistkompetens för diabetes, högt blodtryck, astma/KOL, allmän distriktssköterskemottagning, vaccinationer och BVC. Vi har eget lab med provtagning, psykisk hälsa med kuratorer och psykolog samt avtal med medicinsk fotterapeut. Vi finns på plan 4 i entré 6 innanför Blå porten i Rörstrand center, BVC på plan 2. I samma entré på gatuplanet ligger Apoteksgruppens Apoteket Hamnstaden. I våra lokaler på plan 4 finns även en hudläkarmottagning.

Informationen uppdaterades 07:02 - 23 jul, 2021

3.5 / 5