Laholmshälsan, Laholm

Om Laholmshälsan, Laholm

Den lilla mottagningen med det stora hjärtat! Lättillgänglig, nära och personlig omvårdnad. Våra läkare har gott om tillgängliga tider för dig som patient och gott om tid för varje möte. Vi sätter patienten och dennes välmående i fokus, och engagemang och gott bemötande är centralt. Det visar inte minst resultatet på primärvårdsmätningen, där vi tre år i rad rankats som Laholms bästa vårdcentral. Förutom vårdcentral har vi även företagshälsovård i samma byggnad.

Hjärtligt välkommen

PS. Läs mer på vår hemsida www.laholmshalsan.se. Företaget har en ekonomisk förening som ägare, vilket innebär att allt ev. överskott i verksamheten återinvesteras och kommer våra patienter och kunder till del.

Lista dig hos Laholmshälsan, Laholm

Bokbindaregatan 8, Laholm - visa på karta