Vårdcentralen Centrum Laholm, Laholm

Om Vårdcentralen Centrum Laholm, Laholm

Med hälsan i centrum!

Vi erbjuder ett brett utbud av flera olika yrkeskategorier till dig som väljer vår vårdcentral. Specialistläkare i allmänmedicin, barnavårdscentral, distriktssköterska, provtagning, sjukgymnast i fina lokaler med tillgång till träning i träningslokal, arbetsterapeut, kurator och psykolog. Välkommen!

Mottagningen är öppen mellan 08.00-17.00.

OBS! Från och med 2020-06-01 har vi öppet tisdag, onsdag och fredag 08.00-17.00, måndagar och torsdagar öppet 08.00-18.00.

Vi har även Kvälls- och helgmottagning i våra lokaler, denna är bemannad av läkare från de olika vårdcentralerna i Laholm. Kvälls- och helgmottagningen är öppen måndag-fredag 17.00-19.00 samt lördag-söndag 09.00-16.00.

Lista dig hos Vårdcentralen Centrum Laholm, Laholm

Hasselgränd - visa på karta