Kustvägen 120, Mellbystrand

Doktor.se - Strandängshälsan Mellbystrand

Torsdag 22/2 på vår mottagning i Mellbystrand har vi endast öppet för sköterskebesök samt provtagning. Välkommen till vår andra mottagning i Skummeslöv/Allarp för läkarbesök, där vi har öppet som vanligt 8-17. Fredag 23/2 kommer vi behöva hålla mottagningen i Mellbystrand stängd. Varmt välkomna till Skummeslöv där vi har öppet som vanligt 8-17.

Välkommen till Doktor.se - Strandängshälsan Mellbystrand

På Kustvägen 120 i Mellbystrand utanför Laholm, hittar du Doktor.se - Strandängshälsan Mellbystrand! På vår vårdcentral står du som patient i fokus för all den vård vi bedriver, och hela familjen är välkommen!

Det här kan du få hjälp med hos oss

På Strandängshälsan Mellbystrand i Laholm kan du få hjälp med de flesta vanliga besvären av våra skickliga läkare. Här erbjuds du

• läkarbesök
  • besök hos distriktssköterska
  • provtagning
  • fysioterapi/sjukgymnastik
  • rehabilitering.

Du kan lista dig på Doktor.se - Strandängshälsan Mellbystrand

Du har rätt att själv välja vårdcentral. Att alltid gå till samma vårdgivare är en trygghet som många uppskattar. Genom att lista dig hos Doktor.se - Strandängshälsan Mellbystrand får du kontinuitet i din vård och kan träffa samma läkare vid varje besök. Alla är hjärtligt välkomna till Strandängshälsan Mellbystrand, och du som är ny patient kan lista dig hos oss direkt här på Vården.se!

Välkommen att besöka eller lista dig på Doktor.se Strandängshälsan Mellbystrand, Laholm!

Informationen uppdaterades 14:42 - 15 maj, 2023

20 okt, 2020

Har ringt och mailat dem men får ingen kontakt med någon el svar. Ville ev skriva in mig hos dem men de är uppenbarligen inte intresserade av att detta. Dåligt när man inte får någon respons alls.

26 jul, 2018

Mkt gott bemötande och medmänsklighet. Remitterar vidare utan att ”förkasta” vid tveksamheter. Kommer aldrig byta.

1 jul, 2018

Kunnig och trevlig personal Lyhörda Gott bemötande God vård