4.33

Strandängshälsan Skummeslöv - Mellbystrand

, Mellbystrand

Strandängshälsan Skummeslöv - Mellbystrand

Strandängshälsan den privata vårdcentralen med Dig i centrum, vartän i livet Du befinner Dig. Vi vill att Du ska kunna känna en trygghet i att träffa samma läkare, sjuksköterska, sjukgymnast eller annan personal oavsett om Du behöver hjälp någon gång per år eller om livet i perioder gör att Du behöver tätare kontakter. Vi finns för Dig både i Mellbystrand och Allarp i Skummeslövsstrand! Vi erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, psykologmottagning, arbetsterapeut, sjukgymnastik och barnavårdscentral. Allt i våra egna lokaler för Dig.

Informationen uppdaterades 09:02 - 25 nov, 2020

Logga - Kry

4.33 / 5

20 okt, 2020 Pierre J. skrev:

Har ringt och mailat dem men får ingen kontakt med någon el svar. Ville ev skriva in mig hos dem men de är uppenbarligen inte intresserade av att detta. Dåligt när man inte får någon respons alls.

26 jul, 2018 Carola skrev:

Mkt gott bemötande och medmänsklighet. Remitterar vidare utan att ”förkasta” vid tveksamheter. Kommer aldrig byta.

1 jul, 2018 Ulla skrev:

Kunnig och trevlig personal Lyhörda Gott bemötande God vård