Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

Om Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

Våra läkare är specialister i allmänmedicin eller ST-läkare.
Hos våra sjuksköterskor och distriktssköterskor kan du få hjölp med bl a såromläggning, ta bort stygn, rökaavvänjning, hjälpmedelsförskrivning, injektioner och blodtrycksmätning. Vi har endast bokade besök och ingen drop in.
På vårt laboratorium kan du ta prover inför eller efter besök hos våra läkare, och om du har remiss kan du även ta prover inför besök på andra enheter.

Lista dig hos Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

Wieselgrensplatsen 5, 417 39, Göteborg - visa på karta
Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

2,9

10:50 - 16 feb, 2017 skrev:

Det är omöjligt att få tid. Man känner sig hopplös med den här Vårdcentralen. Försöker få akut tid snart i en vecka utan lyckas. Ring klockan 8:00 för att boka akut tid säger de hela tiden. När man ringer prick klockan 8:00 så säger dem att det inte finns några tider kvar. Skit snack!!! När har folk hunnit ringa och boka alla tider? Just nu är jag mycket arg och samtidig ledsen. Har ingen förtroende för dem längre.

1,0

08:15 - 29 jun, 2016 skrev:

Fantastisk upplevelse av både fungerande och professionell vård! Från första mötet - läkarundersökning, till planerad och genomförd operation med efterföljande vård - så har verkligen ALL personal varit professionella och väldigt kompetenta.

Första gången jag har upplevt ett flöde i hela processen, vilket har underlättat för mig som patient, och som gav mig trygghet och förtroende.

Rekommenderar varmt Capio Lundby Sjukhus och dess personal! // 2016-06-27