Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

Om Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

Familjeläkare;
Våra familjeläkare är specialister i allmänmedicin.

Distriktssköterska;
Boka tid för såromläggning, borttagning av stygn, läkarordinerade injektioner och blodtryckskontroller. Vi har även behjälpliga med beställning av inkontinensskydd, hjälp med rökavväjning osv.

Diabetesmottagning;
Hos vår diabetessköterska kan du boka tid för diabeteskontroller och rådgivning.

Psykolog;
Vår psykolog är utbildad i kognitiv bettendeterapi. Våra familjeläkare har möjlighet att remittera till psykologen vid behov.

Laboratorium;
Här utför vi provtagningar, analyserar prover, allergitester etc. Du kan även ta prover inför andra läkarbesök.

Lista dig hos Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

Wieselgrensplatsen 5, 417 17, Göteborg - visa på karta

Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

2,9

10:50 - 16 feb, 2017 skrev:

Det är omöjligt att få tid. Man känner sig hopplös med den här Vårdcentralen. Försöker få akut tid snart i en vecka utan lyckas. Ring klockan 8:00 för att boka akut tid säger de hela tiden. När man ringer prick klockan 8:00 så säger dem att det inte finns några tider kvar. Skit snack!!! När har folk hunnit ringa och boka alla tider? Just nu är jag mycket arg och samtidig ledsen. Har ingen förtroende för dem längre.

1,0

08:15 - 29 jun, 2016 skrev:

Fantastisk upplevelse av både fungerande och professionell vård! Från första mötet - läkarundersökning, till planerad och genomförd operation med efterföljande vård - så har verkligen ALL personal varit professionella och väldigt kompetenta.

Första gången jag har upplevt ett flöde i hela processen, vilket har underlättat för mig som patient, och som gav mig trygghet och förtroende.

Rekommenderar varmt Capio Lundby Sjukhus och dess personal! // 2016-06-27