Vårdcentral Kvarnsveden

Om Vårdcentral Kvarnsveden

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa. Här träffar du allmänläkare och distriktssköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar.

Om du blir sjuk när vårdcentralen är stängd ska du i första hand kontakta Sjukvårdsrådgivningen på telefonnummer 1177 för vägledning.

Lista dig hos Vårdcentral Kvarnsveden

Märkargatan 23, Borlänge - visa på karta

Vårdcentral Kvarnsveden

3,3

01:43 - 06 dec, 2016

2,0

08:35 - 11 nov, 2016

02:10 - 15 maj, 2013 skrev:

det är en bra vårdcentral när man väl kommit så långt att man kommit in till läkaren. det sämsta som borde skärpas är personalen i receptionen som är riktigt otrevliga i mellan åt. sen när man blir uppringd för att boka en tid lägger sig receptionister i sådant som man inte vill prata om med någon annan än en läkare.2 av 5 gånger får man hjälp med det man vill ha hjälp med! dom i receptionen tar en inte så allvar när man ringer!

3,0