4.42

Vårdcentralen Särö, Särö

Furubergsvägen 10, Kungsbacka

Vårdcentralen Särö, Särö

4.42
Särö vårdcentral är en HBTQ-diplomerad vårdcentral. Vi har specialister inom allmänmedicin. Du är välkommen till vår läkarmottagning på Drop In för akuta åkommor. Vi har provtagningsmottagning, barnavårdscentral med bland annat föräldragrupper och spädbarnsmassage. Vaccinationsmottagning och dykläkarmottagning med intyg för sport- och yrkesdykare. Psykolog för patienter med ångest, depression, kris- och stressreaktioner. Psykologen arbetar utifrån KBT samt psykodynamisk terapi. Vårt rehabteam erbjuder sjukgymnastik och arbetsterapi där du kan boka tid utan remiss. Apotek och mödravårdscentral finns inom vårdcentralens lokaler.

Informationen uppdaterades 17:02 - 23 jul, 2021

4.42 / 5