3.9
Öppet måndag från 08:00

Vårdcentralen Kolla, Kungsbacka

Granittorget 3, Kungsbacka

Vårdcentralen Kolla, Kungsbacka

Vårdcentralen Kolla ligger i hjärtat av bostadsområdet Kolla Parkstad med folktandvård under samma tak. Utöver läkar- och distriktssköterskemottagning har vi bland annat provtagning, barnavårdcentral, tobaksavvänjning samt resevaccinationsmottagning. Vårdcentralen Kolla erbjuder säkra e-tjänsterna på 1177 Vårdguiden. Skaffa inloggning kostnadsfritt och Du kan förnya recept, beställa tid, av- och omboka Ditt besök, ställa frågor och mycket mera.

Informationen uppdaterades 16:05 - 8 apr, 2021

3.9 / 5

14 dec, 2017 Madeleine skrev:

Ssk Jeanette är helt fantastisk alla ssk underbara. Även dr Marita är dunder. Jättenöjd

20 mar, 2017 Ninna skrev:

Familjär trivsam miljö, lätt att få kontakt. Precis som en husläkarmottagning skall vara och som det fungerade förr

19 mar, 2017 Ninna skrev:

Lättillgänglig vårdcentral med kunnig personal, går lätt att få tag på personal och info. Fin och lugn miljö. Lagom stor vårdcentral, känns lite som läkarmottagningar var förr, mänsklig och empatisk med patienten i focus.

13 okt, 2016 Johnny skrev:

Besviken! Cancer. Behövde hjälp m ändra medicin ordning m diabetes. 3 veckor ska jag vänta. Diabetes sköterskor borde finnas tillgängliga hela tiden.

19 nov, 2015 Katarina skrev:

Trevlig och behjälplig personal ⭐️