Sjukgymnastiken Capio Husläkarna Vallda, Vallda

Om Sjukgymnastiken Capio Husläkarna Vallda, Vallda

Hos oss på Husläkarnas sjukgymnastik får du hjälp av erfarna sjukgymnaster med bred kompetens som arbetar i nära samarbete med läkare och övrig personal.

Vi har kompetens inom: Ortopedisk Medicin (OMI), McKenzie-metoden, idrotts-medicin, whiplash och akupunktur.

Vi erbjuder även: Smärtblockader och kortisoninjektion inom vissa områden, träning i bassäng, QiGong, stresshantering, MTT (Medicinsk TräningsTerapi)

Akupunktur eller annan behandling vid graviditetsrelaterade besvär, bedömning av fysisk förmåga (TIPPA), avspänning och hälsoprofilbedömning

Klippkortsträning (300 kr för 12 ggr)

Valldavägen 33, Kungsbacka - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 13:00 - 13:30
Artrosskola, Idrottsmedicin, Primärvårdsrehabilitering, Stressrehabiliteringsverksamhet