Capio Husläkarna Vallda, Vallda

Om Capio Husläkarna Vallda, Vallda

Vänd dig till oss vid akuta besvär och för planerade besök hos specialistläkare, drop-in månd, onsd och fred förmiddag. Ring våra sjuksköterskor för råd och tidsbeställning. Du kan även beställa tid för vaccination och boka recept via 1177.se, se länk nedan. Vi har specialistsköterskor inom astma/KOL-, och tobaksavvänjning, blodtryck, hjärtsvikt, diabetes, inkontinens samt resevaccin. På laboratoriet kan du ta prover i samband med besök eller om du har remiss från annan vårdgivare, vi har lab-drop-in månd-torsd kl 8-11. Dessutom finns arbetsterapeut, sjukgymnast, kognitiv samtalsterapeut, psykiatriker samt rehabcoach. Vår distrikts-sköterskemott erbjuder drop-in mott, vi har även tidsbeställd mott. På vår BVC har vi tidsbokad mott. Vi erbjuder hembesök vid inskrivning av nyfödda. Vi har föräldragrupper för nyfödda samt riktad föräldragrupp för adoptivfamiljer samt spädbarnsmassage för våra listade barn

Lista dig hos Capio Husläkarna Vallda, Vallda

Valldavägen 29 A - visa på karta