Vårdcentralen Fjärås, Fjärås

Om Vårdcentralen Fjärås, Fjärås

Vi finns mitt i Fjärås centrum.

Förutom läkar- och distriktssköterskemottagning har vi bland annat inkontinensmottagning, vaccinationsmottagning, sjukgymnastik, arbetsterapi, BVC, astma/KOL- och diabetesmottagning, dietist, risk- och missbruksmottagning, psykolog med KBT-inriktning, kurator, rehabsamordnare.

I våra lokaler finns också folktandvård och apotek. Närheten gör att det är lätt att samverka så du som patient på ett enkelt sätt får god vård.

Lista dig hos Vårdcentralen Fjärås, Fjärås

Rajgräsvägen 1, Kungsbacka - visa på karta