Vårdcentralen Kusten Marstrand Filial, Marstrand

Om Vårdcentralen Kusten Marstrand Filial, Marstrand

Hälso- och sjukvård i enlighet med Hälso- och Sjukvårdslagen.
Läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, laboratorieverksamhet, BVC-verksamhet och psykologmottagning med KBT-inriktning. Vi har specialistsjuksköterskor inom hypertoni/livsstil, diabetes, vaccination, astma/KOL, KBT-kompetens samt äldresjuksköterska. Läkarmedverkan i särskilda boenden och hemsjukvård i samarbete med Kungälvs kommun. Vi har även medicinsk fotvård och samarbete med sjukgymnaster och arbetsterapeuter i Kungälvsområdet.

0303 - 601 42 Växelnummer
Lilla Varvsgatan 32, 442 66, Marstrand - visa på karta