Närhälsan Krokslätt vårdcentral, Mölndal

Om Närhälsan Krokslätt vårdcentral, Mölndal

Välkommen till oss på Närhälsan Krokslätt Vårdcentral! Vi erbjuder dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. På vårdcentralen finns distriktsläkarmottagning, distriktssköterske- och specialistsköterskemottagning, BVC, medicinsk fotvård och laboratorium. Vi erbjuder bedömning, rådgivning, behandling och rehabilitering till personer med psykisk ohälsa.

Tidsbokning av såväl akut som planerat besök görs via telefon på 010-473 30 00. Vi använder telefonsystemet CallMe - du ringer upp, lämnar ditt telefonnummer och du får ett klockslag samma dag då vi ringer tillbaka.
När vi har stängt hänvisar vi till Jourcentralen Åby, Katrinebergsgatan 1, Mölndal mån-fre kl 17.00 - 22.00, lör, sön och helgdagar kl 09.00-15.00. Sjukvårdsrådgivningen tfn: 1177.

Lista dig hos Närhälsan Krokslätt vårdcentral, Mölndal

Fredåsgatan 13, 431 67, Mölndal - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 15:30 Laboratorium
  • Måndag - Fredag 08:00 - 10:30 Lättakuten
  • Måndag - Fredag 12:00 - 13:00 Lunchstängt
  • Fredag 08:00 - 13:30 Laboratorium
Läs mer om tillgängligheten för funktionshindrade på Närhälsan Krokslätt Vårdcentral hemsida.
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Medicinsk fotvård

Närhälsan Krokslätt vårdcentral, Mölndal

4,1

20:16 - 15 sep, 2019

13:43 - 17 apr, 2019 skrev:

Bra omsorgen. Duktiga läkaren och sjuksköterskor. Bokat tid stämmer alltid. Lung miljö.

10:44 - 14 sep, 2017 skrev:

Alltid fått ett trevligt bemötande av all personal, tycker det är en mysig vårdcentral.

10:39 - 08 jun, 2017 skrev:

Jag tycker att det är för dåligt att jag inte ens kan få komma fram så att jag kan beställa en tid.
Om det inte finns en tidslucka idag så borde det väl finnas en tid imorgon eller nästa vecka?
Det är bara för dåligt.
Tre gånger tidigare, i livet, har jag besvärat mottagningen.

1,5