Krokoms hälsocentral

Om Krokoms hälsocentral

Krokoms hälsocentral ligger i centrala Krokom med goda parkeringsmöjligheter, skyltar finns vid infart till centrum. Vi betjänar ca 10000 inv och vårt upptagningsområde är centrala Krokom, Ås, Rödön, Dvärsätt, Aspås, Nälden, Trångsviken och Alsen.

Lista dig hos Krokoms hälsocentral

Genvägen 5,835 31 Krokom - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 11:30
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 14:30
  • Onsdag - Fredag 08:00 - 11:30
  • Onsdag - Fredag 13:00 - 14:00
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Krokoms hälsocentral

07:26 - 11 feb, 2020 skrev:

Mycket trevlig personal och proffsigt bemötande.

17:55 - 08 nov, 2019 skrev:

fantastiskt bra och proffsigt bemöyande alltid🥀🥀🥀

12:41 - 28 jul, 2017 skrev:

Jag uppskattar den snabba och proffsiga vård som jag fick samma dag jag hörde av mig och behövde ett utlåtande och medicin. Läkare Martin Ersson gjorde en noggrann undersökning och tog sig tid att förklara mitt tillstånd och åtgärd
Tack!
Tack! också till den sköterska som tog emot mitt telefonsamtal och kunnigt ställde frågor och lotsade mig till ett snabbt besök hos läkare.