Öppet, idag till 17:00

Hälsorum Offerdal, Änge

Skolvägen 1,835 97 Offerdal

Hälsorum Offerdal, Änge

Till Hälsorum Offerdal kan du vända dig med alla hälsoproblem. Vår personal har bred kompetens och vi behandlar sjukdomar och skador här eller remitterar dig vidare till Östersunds sjukhus. Mottagningen är alltid öppen för frågor och rådgivning via telefon och internet. Förutom distriktsläkare finns distriktssköterska, sköterska, barnmorska, barnsjuksköterska, sjukgymnast samt medicinsk fotvård och provtagning. Hälsorum Offerdal är granskad och godkänd av Region Jämtland Härjedalen och ingår i Hälsovalet.

Informationen uppdaterades 16:02 - 7 okt, 2020

Logga - Kry