Öppet, idag till 16:30

Hälsocentralen Höga Kusten, Ullånger

Vårdhemsvägen 2, Ullånger

Hälsocentralen Höga Kusten, Ullånger

Hälsocentralen Höga Kusten är en av regionens hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Informationen uppdaterades 07:02 - 24 jul, 2021

5 / 5

17 jan, 2021 Inga A. skrev:

Fantastiskt bemötande

6 aug, 2019 Marie H. skrev:

Bara haft anledning att vara missnöjd en gång och det var när dom inte tog en knäskada på allvar och remitterade vidare i tid. Annars har jag varit nöjd. Aldrig haft anledning att vara missnöjd med bemötandet dock det är alltid bra

9 okt, 2017 Therese skrev:

Vi fick världens bästa bemötande när vi kontaktade denna hälsocentral med anledning av att vaccinet var slut på den hälsocentral som vi är listade på. Supertrevlig personal både på telefonrådgivning och vid vaccination av familjen 👍 Tack!

26 okt, 2016 magne skrev:

finns inget att klaga på

2 maj, 2016 magne skrev:

aldrig några problem när man ringer trevligt bemötande helt under bara