Öppet, idag till 17:00

Vårdcentralen Åttkanten, Karlstad

Åttkantsgatan 9 65220 Karlstad

Vårdcentralen Åttkanten, Karlstad

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i Hälsoval Värmland. Vi erbjuder dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Till oss kan du vända dig med alla typer av frågor och problem som rör din hälsa. Här arbetar erfarna och kompetenta personer med olika professioner. Alla distriktsläkare har specialistkompetens inom allmänmedicin. Distriktssköterskorna har vidareutbildning i astma, KOL, diabetes och demenssjukdomar. Här arbetar även psykolog med KBT utbildning, undersköterskor och fotvårdsterapeut för diabetiker. Laboratorieverksamhet finns på enheten, öppen för provtagning även för patienter från andra enheter. Vårdcentralen är belägen i Haga. Barnavårdscentralen Åttkanten och Barnmorskemottagningen Åttkanten finns på Södra Kyrkogatan 11, 652 24 Karlstad. För mer information, se vår hemsida.

Informationen uppdaterades 07:02 - 29 jun, 2021

Måndag : 13:00 - 14:30 Rådgivning